مرگ بر آمریکا گفتمان عقلانیت است

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد رشت با اشاره به اینکه امروزه برخی شعار مرگ بر امریکا را شعاری عقلانی نمی‌دانند گفت: مرگ بر امریکا گفتمان عقلانیت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد رشت، حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد رشت در جلسه سخنرانی با موضوع بررسی اسناد لانه جاسوسی که در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار داشت: نفوذ مقوله‌ای است که به تدریج صورت می‌پذیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه ۴۰ سال قبل دانشجویانی با بینش و آگاهی توانستند بر نفوذ پیروز شوند افزود: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم علیه آمریکا بود که دانشجویان ژرف اندیش به آن پی برده بودند.

قاسمی با بیان اینکه طبق اسناد موجود بیش از ۶ نفر از افراد دولت وقت جاسوس بودند خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما کتاب های اندکی در مورد تسخیر لانه جاسوسی و اقدامات دانشجویان در آن زمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی را با پرداخت پول، برخی را با قدرت و برخی را با نفوذ از طرف خانواده جهت جاسوسی انتخاب می‌کردند افزود: برخی افراد را در برابر تحصیل و پذیرش دانشجو و برخی دیگر برای جاه‌طلبی گزینش جاسوسی می‌شدند.

قاسمی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، اسلام میانه‌روی و افراطی را مبنا قرار داده بودند تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند تصریح کرد: جاسوسان با نفوذ در مجلس وحوزه‌های علمیه قصد داشتند با ترویج اسلام اعتدالی و استفاده از روحانیون به اصطلاح روشنفکر در مقابل اسلام واقعی بایستند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه این امکان وجود دارد که در سطوح مختلف در بین افراد مختلف جاسوس وجود داشته باشد و این دور از ذهن‌ها نیست تصریح کرد: جریان نفوذ به دنبال استحاله فرهنگی است.

قاسمی با تاکید براینکه جریان نفوذ به دنبال استحاله فرهنگی است و این را بر نفوذ اقتصادی و سیاسی جامعه مقدم داشته است تصریح کرد: اساس جریان نفوذ لیبرالیسم فرهنگی است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه امام (ره) و مقام معظم رهبری هیچ زمانی امریکا و کشورهای اروپایی را قدرت برتر ندانسته‌اند افزود: امروزه نیز جریان نفوذ وجود دارد و جاسوسی یکی از ارکان مهم دشمن است.

وی با تاکید براینکه امروز که در دنیای مدرن هستیم نیز جاسوس و جاسوس پروری موضوعی است که دشمن به آن پرداخته است گفت: امروز انقلاب اسلامی توانست دورنمای خودش را به جهان مشخص کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه امروزه برخی شعار مرگ بر امریکا را شعاری عقلانی نمی‌دانند تصریح کرد: مرگ بر امریکا گفتمان عقلانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی خاطرنشان کرد: امروزه جوانان ما به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا دلشان به سمت انقلاب اسلامی است افزود: اعتراض جوانان ما نسبت به بی عدالتی ها، اختلاس ها و شرایط نا برابر در کشور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032007

وب گردی

وب گردی