13 آبان یادآور کشتار وحشیانه دانش‌آموزان به دست پهلوی است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول در بیانیه‌ای اعلام کرد 13 آبان‌ماه یادآور تبعید مستبدانه‌ بنیانگذار کبیر و پاک‌ضمیر انقلاب اسلامی و کشتار وحشیانه‌ دانش آموزان بی‌گناه توسط رژیم ستم‌شاهی پهلوی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی، بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب تمدن‌ساز اسلامی، سالروز حوادثی را گرامی می‌داریم که برگ‌های زرین و خونینی از تاریخ کشور عزیزمان است. سیزدهم آبان ماه یادآور تبعید مستبدانه‌ بنیانگذار کبیر و پاک ضمیر انقلاب اسلامی به ترکیه؛ کشتار وحشیانه‌ دانش آموزان بی‌گناه توسط رژیم ستم شاهی پهلوی و تسخیر لانه‌ عنکبوتی و جاسوسی رژیم پست آمریکاست.

دانشجویان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، گفتند: سران آمریکایی و اروپایی و هم دست‌نشاندگان مرتجع آنها در منطقه و هم سگِ نگهبان‌شان رژیم رو به زوال صهیونیستی، بدانند که تشویش و التهاب‌آفرینی در کشورهای اسلامی همچون عراق و لبنان که این روزها شاهد آن هستیم به زیان آنها تمام خواهد شد و به ازای قطره قطره خون‌ها و اشک‌های به ناحق ریخته شده، تقاص پس خواهند داد. از سران و دولت مردان کشور زرخیزمان خواهانیم که از ادامه‌ چنگ زدن به طناب پوسیده برجام و مذاکره‌ بی‌ثمر و پرضرر با دشمن مبین دست بشویند و توجه و اهتمام عملیاتی‌تری به بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داشته باشند و از مسئولان استانی و شهری، التزام به قانون و مصالح مردم را در رویکرد و عملکرد خواستاریم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از مردم بصیر و صبور ایران اسلامی انتظار می‌رود که بیش از پیش هوشیاری خود را نسبت به وقایع جهان، منطقه و کشور به‌ویژه با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی حفظ کنند و از خواص و دانشجویان و حوزویان انقلابی توقع است که روشنگری و بصیرت‌افزایی را در شرایط حساس کنونی، در حوزه‌های مختلف با جدیت بیشتری دنبال کنند تا به حول و قوه الهی، مجلسی انقلابی و در امتداد آن دولتی جوان و حزب‌اللهی پیش رو داشته باشیم، ما جوانان و دانشجویان انقلابی با پاسداشت مجاهدت و خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و وطن و امنیت، در مقابله با نظام سلطه و جبهه کفر و استکبار جهانی، تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و تا تحقق آخرین گام انقلاب اسلامی یعنی ظهور امام مهدی (عج) و تشکیل دولت کریمه‌ مهدوی، دست از مبارزه برنخواهیم داشت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از آحاد مردم انقلابی شهرستان دزفول دعوت به عمل می‌آورد تا در راهپیمایی بزرگداشت روز ۱۳ آبان حضور پرشور پیدا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032020

وب گردی

وب گردی