غرفه جامعه اسلامی دانشجویان مقابل لانه جاسوسی برپا شد

اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های مختلف دانشجویی با حضور در راهپیمایی 13 آبان، انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا و مستکبران نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با آغاز راهپیمایی 13 آبان، اعضای اتحادیه و تشکل‌های مختلف دانشجویی در کنار اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان با حضور در مقابل لانه جاسوسی آمریکا و با سر دادن شعارهای ضداستکباری، انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا و مستکبران عالم نشان دادند.

برخی از تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی نیز با برگزاری برنامه‌های مختلف در مسیر راهپیمایی، این روز را گرامی داشتند. غرفه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز یکی از غرفه‌هاست که در مسیر راهپیمایان ۱۳ آبان قرار دارد. در این غرفه دانش آموزان، دانشجویان و راهپیمایان پشت تریبون قرار می‌گیرند و از چرایی شرکت در این راهپیمایی صحبت می‌کنند.

گفتنی است؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در غرفه این اتحادیه به مناسبت راهپیمایی 13 آبان حضور یافت. همچنین اتحادیه دفتر تحکیم وحدت نیز اقدام به توزیع نشریه مقابل غرفه خود در راهپیمایی 13 آبان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032024

وب گردی

وب گردی