معاون وزیر علوم دستورالعمل اجرایی جشنواره رویش را ابلاغ کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دستور‌العمل اجرایی هشتمین جشنواره رویش را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در نامه (اجرایی هشتمین جشنواره رویش) دستورالعمل کانون‌های فرهنگی را بستر ساز بروز علایق و استعدادهای جوانان دانشجو دانست.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام نسبت به پویایی کانون ها علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی دانشگاه، موجب ارتقای مهارت های اجتماعی آنان می شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم در بخش دیگری از این نامه برگزاری جشنواره رویش را برون داد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: برپایی این جشنواره در سطوح مختلف می تواند نقش به سزایی در ارتقای کمی و کیفی این مجموعه های دانشجویی ایفا کند.

دستورالعمل اجرایی هشتمین جشنواره ملی رویش مشتمل بر ۳ بخش است که این بخش ها عبارتند از: نظام اجرایی، رویش دانشگاهی و جشنواره ملی رویش.

همچنین کانون های برگزیده، آثار برگزیده ادبی و هنری، و ایده های منتخب عرصه رقابتی این جشنواره را تشکیل می دهند.

دانشجویان فعال کانون های فرهنگی در ۲۳ موضوع کانونی در ۴ حوزه ادبی هنری، دینی مذهبی، اجتماعی، فرهنگ و اندیشه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در این دستورالعمل، بازه زمانی برگزاری جشنواره رویش دانشگاهی از نیمه آبان تا پایان آذر ماه سال جاری تعیین شده و نیز زمان تقریبی برگزاری جشنواره ملی رویش خردادماه سال ۱۳۹۹ عنوان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032041

وب گردی

وب گردی