حضور پر شور دانشگاهیان واحد میاندوآب در راهپیمایی 13 آبان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به همراه جمع کثیری از استادان، کارکنان، دانشجویان واحد، کارکنان آموزشکده سما و دانش آموزان مدارس سما هم‌گام با آحاد مختلف مردم در راهپیمایی استکبار ستیزی13 آبان با حضوری فعال و چشمگیر با آرمان‌های والای انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه راهپیمایی عظیم 13 آبان گفت: 13 آبان نماد هویت پذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و رژیم منحط صهیونیستی و آل سعود است و حرکت های عظیم مردمی مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و ولایت در عرصه جهانی است.

رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در همه حال پرچمدار شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت در تقابل با جنگ نرم دشمنان است و با حضوری هوشیارانه در تمامی عرصه ها، برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از مهم‌ترین ایده و اهداف والای این دانشگاه است، گام برداشته و برای تبیین منویات مقام معظم رهبری از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

وی اشاره کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی سرلوحه تمامی راهپیمایی ها در طول انقلاب است و دشمن از ترس اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی با ایجاد آشوب و توطئه در شهرهای عراق و لبنان می خواهد به جنایات خود در کشورهای مسلمان سرپوش بگذارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032069

وب گردی

وب گردی