تقویم اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار  استان البرز تصویب شد

در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 ، تقویم اجرایی نمایشگاه و فن بازار مذکور به تصویب اولیه رسید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در پی میزبانی این دانشگاه برای برگزاری بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری سال 98 استان البرز، اولین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تشکیل شد و در رابطه با زمانبندی و برنامه ریزی برپایی این نمایشگاه و فن بازار بین اعضا بحث و گفتگو شد.

از دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و دبیرکل ستاد هماهنگی هفته پژوهش استان البرز، مصطفی مبلغی، حامد ثابت، فرزاد نصری، مجید صدوقی، مهدی غفاری، کیارش رضایی و مجید رنجبر، مسعود سعیدی از پارک علم و فناوری استان البرز ، سجاد عبدلی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان اعضای کمیته یاد شده ، تقویم اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز را ملاحظه و تأیید اولیه آن صورت گرفت.

از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه می توان به بحث و گفتگو در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه، نحوه تخصیص غرفه ها، مسائل ایمنی و اجرایی و حضور موثر و پررنگ پژوهشگران و محققان در این نمایشگاه اشاره کرد.

همچنین نقشه نمایشگاه، مسیریابی و سایر مسائل مربوط به برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم علمی و پژوهشی استان البرز به بحث و بررسی گذاشته و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

لازم به ذکر است پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای نیز همزمان در محل نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز برپا می شود. گفتنی است این نمایشگاه و فن بازار با اختصاص بیش از 180 غرفه به مراکز آموزشی، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، ادارات، سازمان ها، شرکت ها، مراکز صنعتی و غیرصنعتی، کارخانجات، مراکز تحقیقاتی، واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان، دستگاه های اجرایی و ... استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032093

وب گردی

وب گردی