نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با هوشیاری و روحیه انقلابی خنثی می‌شود

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان، با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز سید مجید موسوی مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد دانشگاهی زاهدان و با شرکت در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، از اقدامات خوب و مؤثر انجام شده در این استان قدردانی کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، مجاهدت و تلاش‌های ارزنده شما عزیزان زمینه جذب بیش از ۱۰ هزار دانشجودر واحدهای دانشگاهی استان فراهم شده است، به طوری که واحد دانشگاهی زاهدان توانسته با جذب حداکثری، رتبه اول را در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب نماید.

او با اشاره به برکات ماه ربیع الاول و عزاداری در ماه‌های محرم و صفر گفت: خوشبختانه با هدایت‌ها و راهبری‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان جایگاه برتری است و چشم امید بسیاری از مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

وی با بیان این‌که اسلام توصیه به علم آموزی کرده است ادامه داد: تأکید حضرات معصومین علیهم السلام نیز همین بوده است؛ این مسئولیت سنگین در جامعه بر عهده حوزه و دانشگاه است و با گسترش زیرساخت‌ها در دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در شرایطی که ایران عزیز پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی و پژوهشی داشته بار سنگین مسئولیت را به دوش کشیده است.

وی در ادامه گفت: امروز اگر در مقابل کشورهای دنیا مورد احترام قرار می‌گیریم و ابرقدرت‌ها دنبال مذاکره با ما هستند بخاطر نقاط قوت علمی، پیشرفت‌های فنی و مهندسی و ..... در کشور است. دشمنان، دانشجویان و اساتید، ما را رصد می‌کنندکه بتوانند با طراحی قبلی آنها را جذب کنند یا درصدد حذف آن‌ها برآیند و این خودگ ویای تلاش دشمن است. همچنین دشمنان در حوزه‌های فرهنگی و فضای مجازی به دنبال تهاجم و شبیخون فرهنگی هستند که ما با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات تهاجمی در عرصه های فرهنگی، شناختی و ادراکی این تلاش دشمنان را ناکام می گذاریم.

وی ادامه داد: این حراست‌ها هستند که با روحیه انقلابی، عزم جهادی، جهت‌گیری مناسب، حمایت از نیروهای ارزشی و با هوشیاری موجبات خنثی‌سازی و بی اثر کردن دسیسه‌های دشمنان را فراهم می کنند.

موسوی از شهیدان شهریاری و احمدی روشن نیز صحبت به میان آورد و گفت: با آموزش صحیح و بستر سازی مناسب زمینه رشد و بالندگی را برای دانشجویان فراهم کرده و رهرو راه آنان باشیم و نباید بگذاریم افرادی استاد نما با اعتقادات انحرافی و افکار نامناسب به کلاس‌ها راه یابند. حراست‌ها باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا زمینه رشد و ارتقای علمی و معنوی برای همه دانشجویان با هر زمینه‌ فکری فراهم شود.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تقدیر از زحمات احسان قاسمی در زمان تصدی سرپرستی حراست استان سیستان و بلوچستان و واحد دانشگاهی زاهدان، خدابخش کیانی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست استان سیستان و بلوچستان و واحد دانشگاهی زاهدان معرفی و اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های ارزنده وی شاهد ارتقا و عمق‌بخشی به مجموعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان باشیم تا انتظاری را که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و افق بلند انقلاب دارند محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032106

وب گردی

وب گردی