ندای استکبارستیزی دانشگاهیان واحد قم در یوم الله ۱۳ آبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم همگام با سراسر کشور در سالروز یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی ندای استکبار ستیزی سردادند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایسکانیوز از قم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان در سالروز یوم الله ۱۳ آبان با سردادن مرگ برآمریکا، ندای استکبارستیزی دانشگاهیان را به جهانیان اعلام و با قرائت بیانیه ای انزجار خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی بیان کردند.

در بخشی از بیانیه دانشگاهیان واحد قم آمده است: یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثر گذار و فراموش نشدنی است که بصیرت و روحیه انقلابی مردم خداجوی ایران اسلامی را در قبل، حین و بعد از انقلاب را شکل داد. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳،کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم طاغوت در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال ۵۸ نماد استکبار ستیزی ملت ایران و ذلت دشمنان این مرز و بوم است.

اینک در آستانه فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه،دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز اعلام می دارند با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلله العالی)، همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان های ضد استکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهند یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهند بود.

عکاس : حسین غمخوار سرایدشتی

کد خبر: 1032119

وب گردی

وب گردی