حمایت دانشگاه آزاد اصفهان از خلق ایده تا تولید محصول

بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام، کامپیوتر، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ، از هشتم تا دوازدهم آبان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با حضور فعالان این بخش برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، محمدرضا سلطان آقایی مدیر گروه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در این باره گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان همچون سال‌های گذشته اما با گستردگی بیشتری، به منظور ارائه جدیدترین طرح ها و پروژه های دانشجویی در این نمایشگاه شرکت کرد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی افزود: گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، دانشجویان را از مرحله خلق ایده تا تولید محصول حمایت می کنند و تجاری سازی بسیاری از محصولات طی سال های گذشته و حضور منظم در این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه در سطح کشور نشان از توان دانشجویان این دانشگاه دارد.

سرپرست غرفه دانشگاه در نمایشگاه اتوکام با اشاره به طرح های ارائه شده در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: دستگاه اندازه گیری دمای کوره و کنترل دما، پروژه اندروید، پیش بینی، احتمال و تشخیص سرطان، نرم افزار تفکیک جنسیت به کمک تصاویر عنبیه، طراحی موتورهای جستجوی اینترنتی و پایان نامه و نرم افزارهای مختلف در حوزه های فرهنگی و نقد دنیای دیجیتال از مهم ترین دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه بود.

سلطان آقایی اظهار کرد: نمایشگاه اتوکام یکی از پراستقبال ترین نمایشگاه های استان است و معرفی محصولات دانشجویان باعث می شود تا نگاه شرکت های سرمایه گذار نسبت به فعالیت های دانشجویی تغییر یافته و با شهامت بیشتری بر روی ایده های جوانان سرمایه گذاری کنند چون این دانشجویان پرورش یافته دانشگاه هستند و نگاه فعالین صنعت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، نگاهی ویژه است.

این عضو هیات علمی دانشگاه تصریح کرد: تولید محتوا و مولتی مدیا، سخت افزار، نرم افزار، کالای دیجیتال و .... از جمله مواردی است که با ارائه آنها آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را در حمایت از تولید ایده تا خلق محصول نشان دادیم و استقبال شایان توجه مردمی و همچنین بازدید مسئولان از غرفه این واحد دانشگاهی از جمله امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، نیز موید این مطلب است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032122

وب گردی

وب گردی