سطح کیفی ارائه خدمات به کارکنان واحد شهر قدس افزایش می‌یابد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران/ شهرقدس/ملارد/صفادشت/ در دیدار صمیمانه خود با کارکنان و اساتید واحد اظهار داشت حل مشکلات معیشتی و ارائه خدمات ویژه به کارکنان از اولویت‌های شورای مدیریت واحد است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، عبدالله قاسمی پیربلوطی در دیدار خود با کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با تشکر از زحمات بی‌شائبه کارکنان این واحد دانشگاهی، برنامه‌ها و سیاست‌های جدید شورای مدیریت این واحد دانشگاهی را تبیین و تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی و ارائه خدمات ویژه به کارکنان از اولویت‌های شورای مدیریت واحد است.

قاسمی گفت: شورای مدیریت دانشگاه آزاد واحد شهرقدس سعی دارد تا با در نظر گرفتن تمهیدات و سیاست‌های جدید همچون بهره‌گیری از فواید شرکت‌های دانش بنیان وابسته به واحد، شرایط پرداخت وام‌های بانکی به کارکنان را تسهیل کند و سطح کیفی ارائه خدمات به کارکنان واحد را افزایش دهد.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جلسات متعددی با نمایندگان برخی از شرکت‌های بیمه داشتیم و تصمیم گرفتیم با عقد قرارداد با این شرکت‌ها، کارکنان واحد را تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی، بدنه خودرو و شخص ثالث با تخفیفات ویژه قرار دهیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در ادامه دیدار خود با کارکنان واحد شهرقدس با برخی از کارکنان بصورت صمیمی به بحث پرداخت و بصورت مستقیم‌ در جریان مطالبات و ‌پیشنهادات آنان قرار گرفت.

همچنین در پایان این دیدار دو نفر از کارکنان بازنسشته به نام فضایل قلی پور وسید رضا عمادی به پاس زحماتشان به رسم یادبود مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

کد خبر: 1032123

وب گردی

وب گردی