آلودگی هوا در شهرهای بزرگ از چهارشنبه/ اختلاف دمای 40 درجه‌ای ۲ نقطه کشور

مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از چهارشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، گفت: در همین راستا از روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشورگفت: روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وجود دارد و در نیمه غربی کشور جوی آرام داریم.

وی با بیان اینکه از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اضافه کرد: در همین راستا از روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنج‌شنبه در شمال خلیج فارس و جنوب خوزستان بارش پراکنده داریم و روزهای جمعه و شنبه نیز در غرب هرمزگان و جنوب فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری با احتمال غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه نیز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 19 و 9 درجه خواهد بود.

وی گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1032135

وب گردی

وب گردی