13 آبان؛  یادآور فریاد آزادگی امام خمینی(ره) است

16 تشکل اسلامی دانشگاه‌های استان یزد در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند:سیزدهم آبان ماه یاد آور تبعید امام امت است که با فریاد آزادی و آزادگی می‌خواست تمام مردم دنیا را از این خواب غفلت بیدار کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، 16 تشکل اسلامی دانشگاه‌های استان یزد به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای منتشر کرد. در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ماه یاد آور تبعید امام امت است که فریاد آزادی و آزادگی با صدای رسا و محکم سر داد که می‌خواست تمام مردم دنیا را از این خواب غفلت بیدار کند و به سوی سر منزل نهایی برساند، که رژیم طاغوت و استکبار جهانی تاب و تحمل شنیدن سخنان الهی را نداشتند و از این رو خواستند شعله فروزان امام را خاموش سازند.

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: این شعله پر حرارت خاموش نشد؛ بلکه از خون دانش آموزان در سیزده آبان سال 57 شعله ور شد؛ خون آنان آتشی بر جان مردم ایران انداخت که سرانجام این درخت طیبه در بهمن 57 به ثمر نشست و ثمره آن دانشجویانی شدند که لانه پوشالی استکبار جهانی را در هم نوردیدند و دوباره سیلی محکمی بر صورت سیلی خورده استکبار جهانی نواختند. راهی که امام از اول انقلاب سنگ بنای آن را نهاد دانشجویان آن زمان آن را ادامه دادند و به تسخیر لانه جاسوسی رسید و الان ما دانشجویان همان راه را ادامه می‌دهیم تا به نابودی نظام استکبار از روی کره زمین منجر شود.

در بخش دیگری از این بیاینه آمده است: این حوادث خود نمایش دهنده و برهانی قاطع بر این مدعاست که دشمنی استکبار جهانی خصوصاً آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی است و این دشمنی در ذات آمریکاست و هیچ تفاوتی بین آمریکا ترامپ با آمریکای اوباما، کارتر و بوش و هر رئیس جمهور دیگر وجود ندارد. دشمنی آمریکا از اول انقلاب و حتی قبل از انقلاب بر همگان واضح و نمایان بود که پس از انقلاب دوم (تسخیر لانه جاسوسی) این دشمنی شدت و قدرت بیشتری گرفت از ترور، تحریم گرفته تا جنگ فرهنگی و اقتصادی که بحمد الله تمام این‌ها را با درایت رهبر فرزانه انقلاب و عنایت ائمه اطهار و همراهی مردم شریف با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

در بیاینه 16 تشکل دانشجویی استان یزد آمده است: محصول تلاش چهل‌ساله، اکنون برابر چشم ما است: کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌هایی گران‌بها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب پیشرفت‌های علمی، ر کورددار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش‌ها و فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای و سلّول‌های بنیادی و نانو و هوافضا و امثال آن، سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیت جوان کارآمد، و بسی ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ی جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بدانید اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمی‌بود که متأسفانه بود و خسارت‌بار هم بود؛ بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت. کسانی هستند که در داخل کشور نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می‌کنند و با تمام وجود چه از روی آگاهی و چه از روی نا‌آگاهی تمام دستورات دشمن را اجرا می‌کنند از مشکل تراشی گرفته تا تصویب لوایحی که باعث می‌شود، حرکت رو به جلوی نظام را بگیرند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: این سیلی محکمی که ایران به نظام استکباری زد در گام اول انقلاب بود، نظام نهالی نوپا و جوان بود و امروز که در مسیر آغازین گام دوم انقلاب هستیم وظیفه خطیر و سنگین، حرکت انقلاب به سوی هدف بر عهده ما جوانان و دانشجویان انقلابی است که بایدشانه‌های خود را زیر بار مسئولیت داده تا این مهم به وقوع بپیوندد و مثل گام اول سیلی محکم و کوبنده‌ای به نظام سلطه بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032153

وب گردی

وب گردی