11 دی؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب فروپاشی آمریکا

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران از برگزاری مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب فروپاشی آمریکا و اسناد لانه جاسوسی ویژه جنبش استادان خبر داد و گفت: استادان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور تا 11 دی‌ماه 98 فرصت دارند تا ایده‌ها و مطالب خود را به دبیرخانه مسابقه طرح نگاری‌های درسی ارسال کنند.

عبدالرضا سیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب فروپاشی آمریکا و اسناد لانه جاسوسی ویژه جنبش استادی، گفت: بسیج اساتید دانشگاه تهران به عنوان مسئول دبیرخانه این مسابقه انتخاب شده است. دبیرخانه این مسابقه کتاب‌های آمریکا نگاهی از درون، تاریخ مردمی ایالات متحده آمریکا، اسناد لانه جاسوسی، چالش‌های هویت در آمریکا در قالب الکترونیکی و از راه ایمیل برای استادان عضو بسیج ارسال می‌کند تا استادان ضمن مطالعه کتاب‌ها، آنها را مورد تحلیل، بررسی و محوریابی قرار دهند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران ادامه داد: استادان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور تا 11 دی‌ماه 98 فرصت دارند تا ایده‌ها و مطالب خود را به دبیرخانه مسابقه طرح نگاری‌های درسی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از تمام ظرفیت خود برای برگزاری این مسابقه استفاده کرده است، گفت: دانشگاه‌های آزاد اسلامی، فرهنگیان، جامع علمی و کاربردی، پیام نور، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و فنی و حرفه‌ای با محوریت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

سیف درباره قالب آثار ارسال شده به دبیرخانه بیان کرد: استادان شرکت کننده در این مسابقه باید آثار خود را در قالب پاورپوینت آموزشی، ارائه طرح درس و یادداشت علمی بین 1500 تا 4000 کلمه ارسال کنند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران عنوان کرد: مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب باهدف آشنایی دانشجویان، جوانان و عموم جامعه با جنایت‌های آمریکا در ایران و جهان است.

وی خاطرنشان کرد: حدوداً جامعه آماری استادان شرکت کننده در این مسابقه 200 هزار نفر خواهد بود. تنها دانشگاه‌های وزرات علوم را شامل نمی‌شود؛ بلکه استادان واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032171

وب گردی

وب گردی