نایب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد اردبیل در مسابقات کشوری

تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد اردبیل به نایب قهرمانی مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، مسابقات کشوری فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد قائم شهر از تاریخ ۸ الی ۱۳ ابان برگزار شد.

غلامرضا صداقت سرپرست تیم فوتسال واحد اردبیل گفت: در این دوره از مسابقات تیم فوتسال واحد اردبیل با تیم های گیلان، اصفهان و بوشهر هم گروه بود که پس از صعود به مرحله حذفی تیم پر قدرت تهران را مغلوب کرده و جزو ۴ تیم نهایی مسابقات شد.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی درخشش واحد اردبیل ادامه داشته و توانست با غلبه بر تیم ‌پرمهره و میزبان مسابقات؛ مازندران به فینال مسابقات راه یابد و در فینال با انجام یک بازی غیرتی و دیدنی و با گل دقیقه آخر تیم گیلان، نتیجه را یک بر صفر به حریف واگذار کرد و عنوان نائب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

صداقت تصریح کرد: در این دوره از مسابقات رضا قاسمی، رحیم نجف‌زاده، بهبود باقری و حمیدرضا اقبالی جزو نفرات منتخب تیم دانشگاه انتخاب شدند و همچنین عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات به بهبود باقری از تیم واحد اردبیل رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات و اهدای جوایز با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، کتال رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و عباس رحیمی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032197

وب گردی

وب گردی