تهران- ایسکانیوز: آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: بانک‌ها به مردم تسهیلات بیشتری دهند تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند، نه اینکه برای رقابت با دیگر بانک‌ها، درصد سود سپرده خود را بالا ببرند.

به گزارش ایسکانیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با مدیرعامل و مدیران بانک ملت استان قم، اعلام کرد: رفع حوائج عمومی مردم یکی از دلائل مهم راه‌اندازی بانک‌ها در ایران و جهان بوده تا مشتریان بتوانند به راحتی داد و ستد کنند.

او تاکید کرد: در دین مبین اسلام آمده است که هنگام رفتن به مسافرت، پول و مذهب خود را از مردم بپوشانید تا به شما آسیبی نرسد، لذا حفاظت از وجوه نقدی مردم یکی از وظایف بانک‌ها بوده که در اسلام نیز به آن سفارش شده است.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مراقب باشید تا قانون‌های دست و پا گیر وضع نکنید؛ چراکه قانون‌هایی که موجب زحمت برای مردم شود با هدف بانک‌ها در تعارض است.

علوی‌گرگانی در توصیه‌ای افزود: بانک‌ها باید برای خود امتیاز خاصی داشته باشند و با آن امتیاز، در میان مردم نمونه شوند؛ چراکه این امتیاز هم برای آنها خوب است و هم خدمتی به مردم است.

این مرجع تقلید یادآورشد: خدماتی انجام دهید که مؤمنین از شما راضی باشند؛ چراکه خداوند متعال رضای خود را در رضای مردم قرار داده است.
کد خبر: 103374

وب گردی

وب گردی