مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما واحد اردبیل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور رئیس، معاونان و همچنین مدیران مدارس و آموزشکده سما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی با اشاره به رویکرد کلی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر گسترش طرح‌های توسعه‌ای و تحولی جزو اولویت اول دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است و آموزشکده سما نیز در همین راستا گام‌های اساسی برداشته و فعالیت‌های مناسبی را داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: آموزشکده سما در سطح دانشگاهی و مدارس در سال‌های اخیر در تکاپو و تحرک بوده و فعالیت‌های مستمری را انجام داده که قابل قبول است.

وی تصریح کرد: بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌های فکری و انسانی ما همکاران‌مان هستند که باید به بهترین نحو از این پتانسیل استفاده کرد تا این سرمایه‌ها تبدیل به سرمایه‌های اجتماعی شوند و به مرحله نقش‌آفرینی برسند که این موضوع در سما به خوبی تحقق یافته است.

رسولی گفت: اکنون نیاز مبرم است تا به آموزش و پرورش توجه ویژه‌تری کرد و در واقع عزت، آبرو و آینده جامعه در آموزش و پرورش نهفته است و رشد و بالندگی از مقطع ابتدایی شروع می‌شود که نیاز است تا آموزشکده سما بیش از پیش به این مقطع توجه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: امیدواریم در عرصه تعلیم و تربیت بیشتر از قبل سرمایه‌گذاری شود و قطعا با صمیمیت، شفافیت، صداقت و برنامه‌ریزی سرمایه‌های انسانی تبدیل به سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانند رویکرد دانشگاهی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی باید مدارس سما نیز به سمت مدارس خلاق و کارآفرین حرکت کنند و در واقع مهارت‌آموزی از مدارس آغاز شود.

در این مراسم بهنام آزادی به عنوان سرپرست معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سما واحد اردبیل معرفی شد و همچنین از زحمات محمد اثنی‌عشری معاون سابق این آموزشکده تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 1042226

وب گردی

وب گردی