انجمن‌‌‌‌‌‌‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل دولتی نیست/ به دنبال هیچ حزب سیاسی نیستیم

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این اتحادیه شرافت سیاسی دارد زیرا دنبال رانت و سرباز و پیاده نظام هیچ حزب سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمزه دستیار دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم بیستمین سالروز اعلام موجودیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان «جوان انقلابی، انقلاب جوان» که در سالن شهید آوینی دانشکده هنر دانشگاه تهران بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: پسوند مستقل برای انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به معنای چپی یا راستی، اصلاح طلبی یا اصولگرایی و خنثی گرایی نیست؛ این اتحادیه حزب باد نیست.

وی افزود: همان گونه که جمهوری اسلامی به بلوک شرق و غرب وابسته نبود و نگاه سومی را ایجاد کرد؛ این اتحادیه نیز یک اتحادیه شریف است.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این اتحادیه شرافت سیاسی دارد زیرا دنبال رانت، سرباز و پیاده نظام هیچ حزب سیاسی نیست. و هیچ کدام از ادوار اتحادیه پست کشور و دولتی به معنای رانتی ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دولت نهم و دهم با تیغ خود گلوی گروه های منحرف از انقلاب را برید و در دولت های یازدهم و دوازدهم نیز گلوی غرب گرایی بدون تفکر را برید. پس ما یک تشکل دانشجویی دولت ساخته نیستیم.

دستیار عنوان کرد: مستقل دولتی نیست بلکه انقلابی است. ما در فضایی که آرمان هایمان در سال ۷۸ مخالف دولت بود؛ تاسیس شدیم.

این فعال دانشجویی گفت: این اتحادیه منظومه فکری امامین انقلاب را منبع فکری و فعالیتی خود قرار داده است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در زمانی که شعار مرگ بر آمریکا داشت خاکستری می شد و افرادی در جامعه از کنار ادبیات مرگ بر استکبار به راحتی در حال عبور بودند؛ دوباره آنرا احیا کرد.

دستیار گفت: جوان انقلابی آقا زاده و رانتی نیست بلکه یک جوان ارزشی و پایبند به آرمان های انقلاب است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ما در انتخابات لیست ارائه نمی دهیم زیرا اعتقاد داریم افرادی در دولت یا مجلس هستند که صادقاته پای منافع مردم و جامعه نیستند.

وی تاکید کرد: دانشحویان مستقل سرباز امام و رهبری هستند. با کمک ادوار خود به زودی نگای جدید و علاوه بر دو نگاه سیاسی حاکم، در کشور ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042250

وب گردی

وب گردی