همایش ایران کازمتیکا با مجوز سازمان غذا و دارو برگزار می شود

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا  دی‌ماه  در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دکتر محمدرضا شانه‌‌ساز، رییس سازمان غذا و دارو، ریاست شورای سیاست‌گذاری دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا -فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته- را بر عهده دارد و دکتر عبدالعظیم بهفر ،مدیر کل اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، دبیرعلمی این همایش است که با مجوز سازمان غذا و دارو آغاز به کار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، معرفی توانمندی‌های صنعت کشور در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی، بررسی مشکلات محصولات قاچاق در این حوزه، دستیابی به بازارهای جدید منطقه‌ای و حل مشکلات صادرات، تشویق و ترغیب مصرف‌کنندگان داخلی به انتخاب محصولات سالم و نحوه مصرف، برخی از اهداف و محورهای ایران‌کازمتیکای دوم هستند.

برگزاری کارگاه‌‌‌های آموزشی با حداکثر امتیاز بازآموزی یکی دیگر از ویژگی‌های دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته) است.

انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی آرایشی و عطریات ایران از جمله حامان این همایش و نمایشگاه بین‌المللی هستند.

گفتنی است، اولین دوره ایران‌کازمتیکا اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار شد و دومین دوره از ۳ تا ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042253

وب گردی

وب گردی