سورپریز ویژه Vivo برای تولد 80 سالگی بتمن

Vivo یک مدل ویژه به مناسبت 80 سالگی بتمن معرفی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دقیقا 80 سال پیش ، کاراکتر بتمن در شماره 27 مجله کامیک دی سی ظاهر شد. بعد از آن زمان تاکنون و پس از انتشار کاریکاتور، فیلم انیمیشن، رمان و فیلم سینمایی بیشمار، بتمن هشتادمین سالگرد خود را جشن می گیرد. به همین مناسبت نسخه ویژه Vivo iQOO Pro 5G Batman Limited Edition عرضه شد.

Vivo iQOO Pro 5G Batman Limited Edition به مناسبت هشتادمین سالگرد بتمن

80 سال پیش ، بتمن که با شماره 27 مجله DC Comics ، وارد زندگی ما شد ، به ابرقهرمان مورد علاقه بسیاری از کودکان و دوستداران ابرقهرمان ها تبدیل شده است. پس از 80 سال محبوبیت ، بسیاری از شرکت ها هشتادمین سالگرد بتمن را با غافلگیری های مختلف جشن می گیرند.

Vivo iQOO Pro 5G که به تازگی معرفی شده بود و با ویژگی های خود توانست توجه ها را به خود جلب کند ، دوباره به صحنه برگشته است. iQOO Pro که توانسته بود با پردازنده Snapdragon 855 Plus Qualcomm ، دوربین سه گانه و پشتیبانی از شارژ سریع 44W ، توجه ها را به خود جلب کند ، با نسخه ویژه 80 سالگی بتمن دوباره به عرصه برگشته است.

نسخه جدید که IQOO Pro 5G Batman Limited Edition نام دارد در تاریخ 11 نوامبر عرضه می شود. این نسخه یک مدل مشکی با GB RAM8 و 128 گیگابایت است. آنچه واقعاً این نسخه را خاص می کند جعبه هدیه و محتوای آن است.

این جعبه شامل یک کیف پارچه ای با آرم بتمن ، قاب تلفن و مجسمه کوچک اکشن بتمن است. از طرف دیگر ، ویژگی های Vivo iQOO Pro 5G Batman تغییری نکرده است. طراحی بتمن در طراحی دستگاه اعمال شده است. قیمت این دستگاه 541 دلار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042290

وب گردی

وب گردی