لزوم پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به اینکه وزارت علوم تاکنون در عرصه پژوهش و اخلاق پژوهشی، اقداماتی را انجام داده، اکنون زمان پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش نیز فرا رسیده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علی خاکی صدیق در مراسم گردهمایی سالانه استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت علوم تاکنون در عرصه پژوهش و اخلاق پژوهشی، اقداماتی را انجام داده، اکنون زمان پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش نیز فرا رسیده است.

وی بیان کرد: دانشگاه شهید رجائی را از سال‌های دور می‌شناسم و این دانشگاه جزو دانشگاه‌های ساختاریافته و با پتانسیل بالاست. این دانشگاه با ظرفیت نیروی انسانی توانمند و امکاناتی که داراست، توان ورود به عرصه بین‌المللی مخصوصاً در راستای مأموریت‌های خود را داراست.

حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز با استناد به آمار و ارقام و عملکرد حوزه‌های مختلف از جمله پروژه‌هایی که به دانشگاه واگذار شده، گفت: دانشگاه شهید رجائی در حل مسائل جامعه، وجهه دانشگاهی خود را در کشور به اثبات رسانیده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه شهید رجائی امروز جزو دانشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد کشور است و این اعتبار منتج از ۴۰ سال خدمت پرسنل خدوم، استادان و مدیران این دانشگاه بوده است.

عظمتی در بخش دیگری از سخنرانی خود از خاکی صدیق درخواست کرد ضمن کمک در توسعه کمی و کیفی دانشگاه، از ظرفیت‌های این دانشگاه در حوزه آموزش عالی، مخصوصاً استادان این دانشگاه استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042291

وب گردی

وب گردی