ایران پرچمدار استکبارستیزی در دنیاست

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان گلستان گفت: امروز پرچم استکبارستیزی در دست ایران بوده و آمریکا، نماد و مجسمه استکبار در دنیاست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید شجاع نصرتی در نشست «گفتمان بصیرتی استکبارستیزی و شاخص‌های انقلابی‌‌گری» در واحد بندرگز اظهار کرد: امروز مبارزه با آمریکا، تکلیف است و نیاز شخصی نیست. هیمنه آمریکا در جهان شکست خورده و به دنبال ضربه زدن به ایران از روش‌های مختلف است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان، الهی بودن، سازش‌ناپذیری، دائمی بودن، تهاجمی بودن و تکلیف‌گرایی را از ویژگی‌های استکبار ستیزی از منظر امام خمینی (ره) برشمرد و تصریح کرد: مقابله با استکبار، تردیدبردار نیست و همیشه باید پیش‌رونده باشیم. هرجا عقب‌نشینی کردیم، ضرر کرده و هرجا مقاومت کردیم، پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مبارزه تا نابودی استکبار ادامه داشته باشد و در این راه بهترین روش، اطاعت از رهبری و در مسیر ولایت و انقلابی بودن است.

نصرتی افزود: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب بر پدیده و پروژه انقلابی‌گری، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تأکید کرده و راه حل پیروزی بر تهدیدات و تحریم‌های استکبار را اقتصاد مقاومتی عنوان کرده است؛ یعنی استحکام‌سازی و زیرساخت‌های کشور باید طوری باشد که ما را از خارج از کشور بی‌نیاز کند؛ چراکه کشور ما یک درصد جمعیت دنیا را دارد و هفت درصد منابع دنیا را در اختیار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان به راهپیمایی اربعین حسینی سال جاری اشاره کرد و آن را اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین دانست و گفت: راهپیمایی اربعین حسینی امسال نشان داد اربعین، جهانی است و همه مکاتب اعم از مسیحی، یهودی، شیعه و سنی را با خود همراه کرده است و همه در پای این علم عاشورایی حضور پیدا می‌کنند.

نصرتی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، همه باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنیم تا در چهل سال دوم انقلاب شاهد رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در بحث اقتصادی باشیم و تنها راه برون‌رفت از تحریم‌ها، سوق دادن جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان رمز بقا و پایداری انقلاب اسلامی را وجود ولی فقیه در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها وجود رهبری شجاع و مدبر است که آن را نسبت به سایر انقلاب‌ها متمایز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042317

وب گردی

وب گردی