مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز معرفی شد

جلسه معارفه مسئول حراست واحد بندرگز با حضور مدیر کل حراست استان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه واحد بندرگز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه معارفه مسئول حراست واحد بندرگز با حضور مدیر کل حراست استان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه واحد بندرگز برگزار شد.

رئیس واحد بندرگز در این باره اظهار کرد: وظیفه اصلی حراست، پاسداشت و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رساندن دانشگاه به اهداف اصلی آن بوده که همان رشد و پیشرفت جامعه است.

مجید محمدنژاد، وظیفه حراست را بسیار حساس و کلیدی دانست و تصریح کرد: حراست در انجام ماموریت محوله خود در دانشگاه با سه قشر استاد، دانشجو و کارمند سر و کار داشته و وظیفه دارد که با هموار کردن راه و برداشتن مشکلات موجود، مسیر رسیدن به اهداف والای دانشگاه را هموار کرده و به تشکیلات درون‌سازمانی، نظم و انسجام دهد.

در پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله فاضل جهانشاهی در دوران تصدی حراست واحد، حکم صادره از سوی مرکز حراست سازمان قرائت و به سید علی حسینی ابلاغ و وی به مدت یک سال به سمت مسئول حراست واحد بندرگز منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042318

وب گردی

وب گردی