منابع درسی دانشگاه پیام نور از طریق اپلیکیشن در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور را تهیه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا خانی رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور، با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای نخستین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، اظهار کرد: استفاده از این کاغذ علاوه بر صرفه‌جویی، موجب ارتقای کیفیت کتاب‌ها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

وی در تشریح فعالیت‌های مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اشاره به رونمایی از سامانه امانت دیجیتال (تولید کتاب الکترونیکی) گفت: با استفاده از این سامانه، دانشجویان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در هر ترم به مدت ۶ ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی تمام عناوین منتشر شده را داشته باشند.

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نور نیز امکان دسترسی به کتاب‌های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای تمام دانشجویان فراهم می‌کند و دانشجویان می‌توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب‌ها را درِ منزل خود تحویل گیرند.

وی همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه تهیه کنند.

خانی ارائه خدمات چاپ کتاب‌های سایر انتشارات دانشگاه‌ها توسط این مرکز، در تیراژ حدود ۱۲ هزار را موفقیتی مطلوب دانست و در پایان گفت: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با استفاده از مقوا و کاغذ تحریر ایرانی، نقشی ویژه در حمایت از کالای ایرانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به خرید نمونه‌های خارجی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042325

وب گردی

وب گردی