معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد معرفی شد

معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مراسمی با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف‌آباد، مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور امیررضا نقش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار و از تلاش‌های اسدالله خاکی رئیس سابق سمای این واحد دانشگاهی قدردانی و شهلا روزبهانی به‌عنوان معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد نجف‌آباد معرفی شد.

شهلا روزبهانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، پیش‌ از این به مدت ۵ سال معاونت آموزشی و ۱۰ سال رئیس این واحد دانشگاهی را بر عهده داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم خطاب به مدیران سما گفت: شما وظیفه خطیری بر عهده دارید و آن تربیت نسل آینده است و باید همه تلاش خود را در این مسیر به کار ببندید.

امیررضا نقش افزود: معاونت سمای نجف‌آباد با سابقه بیش از ربع قرن فعالیت در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی با تلاش‌های خالصانه کارکنان، معلمان و استادان آن موفق شده جایگاه‌های برتری را در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی از آن خود کند و امیدواریم این حرکت رو به رشد ادامه و توسعه پیدا کند.

وی با بیان این‌که سمای نجف‌آباد در مباحث آموزش‌های مهارتی از سرآمدان مدارس سما در کشور است، بیان کرد: مبانی اصلی در فعالیت‌های تربیتی به‌ویژه در آموزش‌وپرورش و آموزش‌های عمومی منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است که باید با حرکت در زمینهٔ ساحات این سند، آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تأکید بر پیگیری و انجام اهداف، مأموریت‌ها و چشم‌اندازهای سازمانی از کارکنان مجموعه سمای نجف‌آباد خواست با انگیزه، توان و همت پیشین این مجموعه را در مسیر موفقیت به پیش ببرند.

نقش ابراز امیدواری کرد با مدیریت معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، در راستای توسعه کمی و کیفی این مجموعه، توفیقات بهتر و بیشتری را شاهد باشیم.

رئیس سابق سمای واحد نجف‌آباد نیز با ارائه گزارش از فعالیت‌های مجموعه سما در سالیان گذشته، مدارس سمای نجف‌آباد را مورد وثوق خانواده‌ها دانست و بیان کرد: امروز مدارس سمای این واحد تأثیرگذار بر روی مسائل آموزش‌وپرورش و تعلیم و تربیت هستند.

اسدالله خاکی تأکید کرد: قبول یک مسئولیت باید بر اساس ضرورت و بنا به یک تکلیف باشد و چنان‌چه انجام کار برای رضای خدا صورت گیرد، ماندگار خواهد شد.

معاون جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز با ابراز خرسندی از حضور در این واحد دانشگاهی و مجموعه سما عنوان کرد: شغل معلمی از وظایف مشترک همه ما است و همه باید در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم نقش‌آفرین باشیم.

شهلا روزبهانی ورود به مجموعه سما را ادامه نقش معلمی خود دانست و گفت: این ورود را نقطه عطفی در مسیر کاری خود می‌دانم و امیدوارم با تلاش، همدلی، همراهی و استفاده از تجربیات ارزشمند همه همکاران این مجموعه، با تربیت فرزندانی توانمند و فرهیخته شاهد تحقق رشد، تعالی و توسعه در زمینه‌های مختلف در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه یک خانواده بزرگ هستیم و هر کدام نقشی را در این خانواده ایفا می‌کنیم و برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید وظایف و نقش‌های خود را به‌خوبی ایفا کنیم.

روزبهانی تأکید کرد: همه هم‌پیمان خواهیم شد با قدرت و توان وارد میدان شده و امانت‌دار خوبی برای تلاش‌های گذشتگان باشیم و لحظه‌ای از فعالیت و تلاش برای دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نکنیم و امید آن داریم با انجام وظایف خطیری که بر عهده داریم دین خود را به شهدا و مردم شهرستان نجف‌آباد ادا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042338

وب گردی

وب گردی