سالن چندمنظوره مجموعه خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید

سالن چندمنظوره مجموعه خوابگاهی خواهران در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف‌آباد، سالن چندمنظوره مجموعه خوابگاهی خواهران در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه نجف‌آباد، امیررضا نقش رئیس دانشگاه و هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم افتتاح این سالن چندمنظوره گفت: به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی و بنا به نیاز مبرم دانشجویان مستقر در خوابگاه خواهران، سالن نمازخانه، مطالعه و اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیررضا نقش افزود: ایجاد محیطی پویا در مجموعه خوابگاهی و برگزاری نشست‌های مختلف علمی، فرهنگی و دانشجویی در کنار برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های مذهبی مناسبتی و سالن مطالعه از قابلیت‌های این سالن چندمنظوره خواهد بود.

وی اضافه کرد: این طرح در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی مطلوب به دانشجویان مستقر در خوابگاه اجرا شده است و دانشجویان می‌توانند از امکانات پیش‌بینی‌شده در این مجموعه بهره‌مند شوند.

نقش از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و دانشجویان مجموعه خوابگاهی خواهران این واحد دانشگاهی در روزهای آتی خبر داد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه نجف‌آباد نیز اظهار کرد: نماز به معنی وصل شدن به بی‌نهایت بوده و با نماز انسان به عرش الهی خواهد رسید. نماز اوج بندگی انسان در برابر خداوند متعال است و با نماز همه وجود انسان الهی می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی بیان کرد: وجود انسان از دو بخش تشکیل شده یک بخش هوای نفس و بخش دیگر آن عقل است و انسان باید با عقل زندگی کند نه با هوای و هوس و در این مسیر نماز انسان را از خواب غفلت بیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042340

وب گردی

وب گردی