تسلا تاریخ عرضه CyberTruck را اعلام کرد

مدیر‌عامل شرکت تسلا، تاریخ عرضه کامیون الکتریکی این شرکت CyberTruck  را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تسلا در راه رسیدن به اولین شرکتی است که هنگام صحبت از وسایل نقلیه الکتریکی به ذهن می رسد. ایلان ماسک تاریخ عرضه کامیون این شرکت را که «CyberTruck» نامیده می شود، اعلام کرد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این وسیله نقلیه منتشر نشده است.

تسلا با CyberTruck انقلابی به پا خواهد کرد

اگرچه وسایل نقلیه الکتریکی از نظر قدرت کاربران را ناراضی نمی‌کند؛ اما متأسفانه نمی‌تواند از نظر عملکرد باتری و برد مسافتی نیازهای کاربران را برطرف کند. ایلان ماسک گفت که آنها در مدل های جدید خود پیشرفت‌های جدی در برد مسافتی خواهند داشت.

در سال 2017، ایلان ماسک ایده وانت الکتریکی را معرفی کرد. ایلان ماسک گفت که ایده ساخت این وسیله نقلیه که نامی برای آن انتخاب نشده بود بعد از دو سال به پایان می رسد. وی با انتشار متنی در توییتر، اعلام کرد که این مدل «سایبرتراک» نام دارد و در ماه نوامبر معرفی می شود.

این شرکت تلاش های خود را برای تولید انبوه سری «Model 3» ادامه می دهد. علاوه بر این، با در نظر گرفتن این نکته که مدل Tesla Model Y سال آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، برخی کارشناسان از عدم قطعیت درباره تولید CyberTruck سخن می گویند.

همانند مدل Roadster 2 که ایلان ماسک با معرفی و پیش فروش آن توانست سرمایه لازم را فراهم کند، انتظار می رود که ایلان ماسک حرکات مشابهی را برای CyberTruck انجام دهد. کارشناسان منتظر اعلام مشخصات فنی این خودرو که در تاریخ 21 نوامبر در نزدیکی کارخانه Space X در لس آنجلس معرفی خواهد شد، هستند.

امروز بسیاری از شرکت ها وارد تولید وسایل نقلیه الکتریکی شده اند. شرکت‌هایی مانند فورد و جنرال موتورز اعلام کردند که مشغول کار روی کامیون‌های برقی هستند. هنوز مشخص نیست وسایل نقلیه مورد نظر برای تولید تا چه حد با فناوری باتری امروزی توانایی حمل بارهای سنگین را خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042350

وب گردی

وب گردی