زن خدمتکار پس از سرقت 50 میلیون  تومان طلا ، آپارتمان صاحبخانه را آتش زد

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری زن خدمتکاری ۵۰ ساله خبر داد که پس از سرقت طلاها، آپارتمان مال باخته را به آتش کشاند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ ضرغام آذین گفت: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب گذشته خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در آپارتمانی در محله سعادت آباد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی دریافت شد.

این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده کردند که عوامل آتش نشانی در محل حاضر هستند و مشغول اطفاءحریق هستند که متاسفانه به علت شدت آتش سوزی طبق برآورد کارشناسان آتش نشانی، ۸۰ در صد آپارتمان دچار حریق عمدی شده است.

کلانتر محله شهرک قدس گفت: با شناسایی مالک آپارتمان، به دست آمد که در آپارتمان مقداری طلا و جواهر به ارزش ۵۰ میلیون تومان بوده که توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگر تحقیقات پلیسی، مشخص شد که خانم و آقایی با در دست داشتن کلید آپارتمان به راحتی وارد ساختمان شد و پس از سرقت طلاجات به همراه یکدیگر از محل گریخته اند.

رئیس کلانتری شهرک قدس گفت: تحقیقات پلیسی با شناسایی اولین مظنون پرونده که پرستار کودک مال باخته و خانمی ۵۰ ساله بود، آغاز شد.

آذین افزود: با شناسایی مخفیگاه پرستار کودک، با دستور قضائی وی دستگیر و متهم در تحقیقات پلیسی گفت: با در دست داشتن کلید آپارتمان به همراه همدستش که مردی میانسال است وارد ساختمان شده است و پس از سرقت طلا‌های مال باخته، برای اینکه ردپایی از آن‌ها بر جا نماند، تصمیم گرفته اند که آپارتمان را به آتش بکشانند.

وی با بیان اینکه محل اختفای مقداری از طلا با راهنمایی متهم کشف شد،گفت: متهم گفته الباقی طلا‌ها در اختیار همدستش است که پس از سرقت یک سوم طلا‌ها را به وی تحویل داده است.

آذین درپایان گفت: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف سایر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042395

وب گردی

وب گردی