پاسخ به ابهامات آیین‌نامه جدید انتخاب دانشجوی نمونه

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: معاونان دانشجویی چند دانشگاه سوالاتی را درباره آیین نامه جدید دانشجوی نمونه مطرح کردند که به این سوالات پاسخ داده شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد رضا علم معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درباره آیین‌نامه جدید دانشجوی نمونه، اظهار داشت: معاونان دانشجویی چند دانشگاه سوالاتی را درباره آیین نامه جدید دانشجوی نمونه از سازمان امور دانشجویان مطرح کردند.

وی ادامه داد: سوالات تخصصی و مربوط به آیین نامه بود که جواب سوالات هم مبتنی بر شیوه نامه و آیین نامه ارائه شد و سوال جدیدی دریافت نکرده‌ایم.

علم در توضیح سوالات مطرح شده درباره آیین نامه دانشجوی نمونه، گفت: سوالاتی درباره اقلام نمرات علمی که در برخی مواد امتیازها کاهش و در برخی مواد افزایش داشته است، مطرح شده بود.

امتیاز عضویت هیأت تحریریه برای دانشجوی نمونه مشروط به چاپ نشریه شد

وی ادامه داد: برای مثال اگر کسی عضو هیأت علمی تحریریه باشد امتیاز می‌گیرد؛ قبلا صرف ارائه گواهی عضویت، ملاک تخصیص امتیاز بود اما اکنون تخصیص این امتیاز مشروط به انتشار چند شماره از نشریه شده است، به این معنا که تخصیص امتیاز مبتنی بر عملکرد شده است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود:‌ همچنین سوالاتی درباره جشنواره های ملی، استانی، کشوری و منطقه‌ای مطرح شده بود و درباره امتیازی که برای این جشنواره‌ها در نظر گرفته شده است پرسیده بودند که مفهوم هر یک از این جشنواره ها در آیین نامه و شیوه نامه جدید انتخاب دانشجوی نمونه چیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1042432

وب گردی

وب گردی