حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله/ برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده خبرداد از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین عبدی گفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ماموران یگان های انتظامی بلافاصله در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت، محافظت از اموال مردم، اماکن و تاسیسات و همچنین ساماندهی تردد خودروها در مناطق زلزله زده از اقدامات پلیس در این مناطق به شمار می آید.

این مقام ارشد انتظامی از برقراری امنیت کامل در مناطق آسیب دیده از زلزله خبرداد و گفت: تردد در محورهای این مناطق با حضور موثر ماموران پلیس راهور به صورت روان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از شهروندان خواست برای سهولت و سرعت در امدادرسانی به مناطق زلزله زده، از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

سردار عبدی در پایان گفت: پلیس تا آخرین لحظه و عادی شدن وضعیت با تمام توان در مناطق زلزله زده حضور خواهد داشت.

گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست؛ کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۶۴ عرض شمالی و ۳۷.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042447

وب گردی

وب گردی