مدارس در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی آسیب جدی ندیدند

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد: هیچ کدام از مدارس آذربایجان‌شرقی در زلزله بامداد امروز که در این استان به وقوع پیوست، آسیب جدی ندیدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی، معاونین فنی و نظارت و توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، امروز به منظور بازدید از فضاهای آموزشی مناطق زلزله‌زده به آذربایجان شرقی سفر کردند.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس گفت: در این بازدید که مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی و تیم‌های فنی و مهندسی ارزیابی از استان زنجان نیز همراه بودند، فضاهای آموزشی در شهرستان میانه و به ویژه روستای ورنکش و ترکمنچای که کانون زلزله بودند، مورد بازدید و بررسی‌های دقیق‌تر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدارس مناطق زلزله زده در این استان آسیب جدی ندیدند، افزود: ساختمان‌های آموزشی دچار آسیب نشدند و تنها دیوار محوطه سه مدرسه در روستاهای ورنکش و ترکمنچای دچار آسیب جزئی شدند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ترمیم و بهسازی دیوار محوطه مدارس در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی قرار گرفته و از صبح فردا عملیات اجرائی ترمیم و اصلاح آنها انجام می‌شود.

گفتنی است، دیروز در زلزله که به قدرت 5.9 ریشتر مناطقی از آذربایجان شرقی را لرزاند، خساراتی به این استان وارد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042462

وب گردی

وب گردی