فرهنگ، بخش راهبردی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر: حل مشکلات فرهنگی با مشارکت دانشگاهیان میسر است.

اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه شورای آراستگی این دانشگاه با تأکید بر اینکه مأموریت بخش فرهنگی دانشگاه تنها محدود به برگزاری برنامه های مناسبتی نیست، عنوان کرد: بخش فرهنگی دانشگاه، بخش راهبردی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، فعالیت های فرهنگی را یکی از اولویت های مهم دانشگاه برشمرد و اذعان کرد: نمونه بارز اهمیت این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی، موضوع آراستگی و به ویژه مبحث عفاف و حجاب است که با تأکیدات مکرر و بخشنامه های متنوع، تحقق خارجی و عینی در دانشگاه پیدا کرده است.

عبدالهی فعالیت در حوزه فرهنگی را کاری سخت و نیازمند صبر و شکیبایی دانست و تصریح کرد: طبق مأموریت هایی که مطابق با بیانیه فاخر گام دوم انقلاب به دانشگاه واگذار شده است وتوصیه های مقام عظمای ولایت به ویژه در فصول معنویت و اخلاق و تغییر سبک زندگی، باید به عنوان محور عملکردی دانشگاه در بخش فرهنگی قرار گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید برای مسائل فرهنگی، برنامه هایی مناسب تدوین شود، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی باید در دانشگاه تعیّن واقعی پیدا کنند، چرا که اگر برای معضلات فرهنگی در دانشگاه تدابیر حکیمانه اتخاذ شود، نتایج سودمند این برنامه ها در حل ناهنجاری های فرهنگی جامعه اثرات مثبت خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با یادآوری قداست علم و فرهنگ، انتظارات مردم و جامعه را در این خصوص از دانشگاه به حق دانست و بر تلاش بیشتر همسو با رویکرد جهادی و انقلابی تأکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042473

وب گردی

وب گردی