مهمانسرای واحد میانه آماده پذیرایی  از زلزله زدگان است / برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانشجویان غایب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از اسکان زلزله زدگان در مهمانسرای این واحد دانشگاهی خبر داد.

جبار بشیری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: از بدو حادثه دانشجویان و کارمندان واحد میانه مصمم شدند تا وارد میدان شده و اقدامات لازم برای کمک افراد زلزله زده را انجام دهند. در ابتدای صبح روز اول، 25 نفر از دانشجویان و 20 نفر از کارمندان به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

او با بیان این که امروز هم 50 نفر از دانشجویان و کارمندان به کمک افراد و خانواده زلزله زده آمده اند گفت: تا جایی که می‌توانستیم کمک کردیم هرچند کارساز نیست اما باید وظیفه خود را انجام دهیم تا شاید مقداری از درد و آلام مردم کاسته شود.

بشیری تاکید کرد: تمام دانشجویان و کارمندان در آوار برداری کمک رسان خواهند بود و همچنین مهمانسرای واحد میانه آماده پذیرایی خانواده‌های زلزله زده است و هر کسی نیاز به اسکان داشته باشد در این مهمانسرا پذیرای او خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان این که اسکان خانواده مصدومانی که در بیمارستان میانه بستری هستند نیز در دستور کار داریم ادامه داد: این افراد نیز می‌توانند از مهمانسرای میانه استفاده کنند و به صورت کامل آماده پذیرایی از آن‌ها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه خسارت دیده اند یا خیر توضیح داد: ساختمان مرکزی، ترک خورده اما خسارت چندانی ندیده است. از آن جایی که این ساختمان تقریبا بالای کوهپایه احداث شده است سازه اسکلت فلزی دارد، بنابراین در مقابل حوادث نسبت به دیگر ساختمان‌ها ایمنی کمتری دارد. اما خسارت جزئی بوده و جای نگرانی نیست.

او تاکید کرد: ساختمان ترکمنچای، مرکز دانشگاهی ترک و مراکز دیگر هیچ گونه آسیبی ندیده اند.

بشیری با بیان این که تمام دانشجویان تشکل‌های دانشجویی از روز اول وارد کار شده اند اضافه کرد: بسیج دانشجویی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند که تا پایان کار و آوار برداری نیز در خدمت افراد زلزله زده هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه همچنین گفت: امروز کلاس‌های واحد میانه تعطیل است؛ دانشجویان نگران نباشند چرا که غیبت آنها موجه و با هماهنگی استان و دانشجویان، کلاس‌های جبرانی به زودی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042491

وب گردی

وب گردی