برنامه ریزی، هدف گذاری، توکل و انگیزه کلید موفقیت در زندگی است

در جلسه توجیهی دانشجویان دانشکده علوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج رموز موفقیت، رشد و بالندگی در زندگی و تحصیل برای دانشجویان جدید تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج؛ در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سخنانی ضمن تبیین اهمیت و جایگاه برنامه ریزی در زندگی، به تشریح راهکارهایی برای دستیابی به موفقیت همه جانبه در زندگی پرداخت.

اکبری با تاکید بر مغتنم شمردن جوانی و ظرفیت های فراوان آن، خاطرنشان کرد: به منظور کسب بهترین نتیجه از زندگی برنامه ریزی، هدف گذاری، انگیزه مثبت، پشتکار و تلاش از ضروریات است و آنچه به همه این عوامل امکان بروز می بخشد، توکل به ذات بی همتای الهی و ائمه علیهم السلام است.

سیدمجید برقعی رئیس دانشکده علوم نیز ضمن سخنانی با بیان لزوم نظم و رعایت الزامات آموزشی و فرهنگی خواستار جدیت در روند رشد و تعالی دانشجویان شد.

فتحی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی نیز اظهار داشت: دانشگاه باید در دو عرصه آموزشی و فرهنگی از تمامی استعدادهای دانشجویان بهره گرفته و زمینه بالندگی نسل جوان و تحصیل کرده را فراهم نماید.

مریم فرهنگ مدیرکل امور دانشجویی نیز با بیان خدمات مختلف دانشجویی و تبیین حقوق شهروندی آنها توصیه‌هایی را در خصوص ایجاد نظم، آرامش و آسایش در فضای عمومی دانشگاه به دانشجویان ارائه کرد.

از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این جلسه ثبت نام دانشجویان در کانون های فرهنگی شامل: کانون سلامت، کانون آشنایی با ملل و کانون ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و دخانیات در دانشگاه بود. همچنین ثبت نام داوطلبان و علاقمندان به امور فرهنگی تحت عنوان همیاران فرهنگی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص جذب دانشجویان تازه وارد به فضای فرهنگی دانشگاه می باشد که در این حاشیه این جلسه انجام شد.

در این جلسه ضمن برگزاری مسابقه کتابخوانی در پایان بسته های فرهنگی به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با آیین نامه های فرهنگی، آموزشی، مقررات اداری و انضباطی دانشگاه به دانشجویان ارائه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042492

وب گردی

وب گردی