بیانیه ۱۶ تشکل دانشجویی استان یزد در آستانه سفر رئیس جمهور

۱۶ تشکل دانشجویی استان یزد در آستانه سفر رئیس جمهور به مرکز این استان، بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۱۶ تشکل دانشجویی استان یزد در آستانه سفر رئیس جمهور به مرکز این استان، بیانیه‌ای مطالبه‌گرایانه منتشر کردند.

در ابتدای متن این بیانیه آمده است: در حالی رئیس‌جمهور قدم به یزد می گذارد که عملکرد دولت در این ۶ سال به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مردم از این وضعیت به شدت ناراضی هستند. شعار امسال «رونق تولید» است و اقتصاددان ها هم کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را رونق تولید می‌دانند؛ حل مشکلاتی اعم از معیشت، بیکاری، تورم و ... که بیش از پیش به روند صعودی خود قدرت داده و نشان از اهمال در حل مشکلات و چشم دوختن دولتمردان به خارج کشور است.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: در دوره‌ای به سر می‌بریم که رشد فزاینده بیکاری در یزد به اوج خود رسیده و صنعتی و معدنی‌ترین استان کشور، رتبه دوم بیکاری را به خود اختصاص داده است و همچنین عملکردهای منفعلانه که باعث تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و تعلیق طرح‌های بزرگ از جمله طرح‌های آبرسانی در استان و عملکرد صفر در حوزه مسکن شده است. این وضعیت در حالی است که رئیس جمهور در یزد حضور می‌یابد و مردم منتظر پاسخ وی و دولتمردان به عملکرد خودشان هستند؛ پاسخی که همراه با عمل باشد، نه مثل وعده‌هایی که برای مردم خاطره شده است و نه سخنرانی‌های سیاسی انتخاباتی که محل مصرفی جز رسانه‌ها ندارد و جز به مذاق سیاسیون خوش نمی‌آید؛ بلکه صحبت‌هایی که گره‌گشای مشکلات مردم باشد. جنبش دانشجویی خواستار حل مشکلات مردم در این سفر و همچنین عدم سوءاستفاده سیاسی از سفر رئیس جمهور به یزد است و در مقابل بی‌توجهی به مطالبات به‌حق مردم ساکت نمی‌ماند و انجام آنها را وظیفه شرعی و قانونی دولت می‌داند. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

گفتنی است؛ بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یزد، تشکل جنبش عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان یزد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری اردکان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، بسیج امام جواد یزد، بسیج پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یزد، بسیج دانشجویی آموزش عالی دارالعلم، بسیج دانشجویی فنی شهید صدوقی، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد و تشکل فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی یزد، تشکل‌هایی هستند که بیانیه را امضا کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042506

وب گردی

وب گردی