در فدراسیون شما بی قانونی را ترویج می کنند!

باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد با ارسال نامه ای به علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی، خواستار تغییر نتیجه بازی دور رفت بین این تیم با تیم رعد ستارگان ساری شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش با ارسال نامه رسمی به علیرضا دبیر، ضمن اعتراض به بی توجهی سازمان لیگ به تخلف قانونی تیم ستارگان رعد ساری، خواستار تغییر نتیجه بازی دو تیم در دور رفت و پیروز اعلام شدن دانشگاه آزاد در این مسابقات شد.

در متن نامه آمده است: احتراماً، ضمن تشکر از مساعدتهای جنابعالی و با توجه به نامه شماره 97/16/1821 مورخ 16/08/98 رئیس سازمان تربیت بدنی آجا در خصوص آیین نامه مصوب عدم بکار گیری کشتی گیران خارجی تیم کشتی آزاد رعد پدافند ساری در لیگ برتر سال 98 ، خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم در خصوص حذف نتایج بدست آمده توسط کشتی گیران مذکور در جریان مسابقه دور رفت بین تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی ( استان مازندران) و تیم رعد پدافند ساری صورت پذیرد .

مراتب جهت استحضار و صدور دستور مقتضی حضورتان تقدیم می گردد.

همچنین در همین زمینه هادی حبیبی سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم رعد ستارگان ساری یک تیم نظامی است و اجازه استفاده از کشتی گیر خارجی را ندارد. آنها در دور رفت به صورت غیرقانونی از یک کشتی گیر خارجی مقابل تیم ما استفاده کردند که این موضوع به آنها در کسب نتیجه پیروزی مقابل ما کمک کرد. از جو بسیار غیراخلاقی و توهین های صورت گرفته به خودمان در آن مسابقه قبلا صحبت کردیم و ترتیب اثری هم ندیدیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: تعجب برانگیز است که فدراسیون کشتی علاوه بر عدم برخورد انضباطی صریح، قاطع و شفاف با این تیم به خاطر توهین های زننده به ملی پوشان کشتی ما و همچنین پرتاب اشیا به داخل زمین، با این بی قانونی محض نیز برخورد نمی کند. متاسفانه احساس می شود فدراسیون کشتی به ترویج این بی قانونی ها کمک می کند که این امر زیبنده این رشته ورزشی نیست. از دبیر درخواست داریم با ورود قاطع به این پرونده مانع از تداوم بی قانونی ها در لیگ کشتی شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042525

وب گردی

وب گردی