آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد

آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری بعد از ظهر امروز با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایسکانیوز از ساری، حسین منصوریان سرخگریه سرپرست سابق استان مازندران و واحد ساری در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت 15 ماه خود پرداخت، گفت: نفس کشیدن در دانشگاه آزاد اسلامی عبادت است، چون منتصب به رهبری است و این یک ارزش است.
وی ادامه داد: آینده دانشگاه اسلامی درخشان است و پله های ترقی را روز به روز طی می کند و پیشرفت و تعالی آن بر س کسی پوشیده نیست.
منصوریان با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از اولویت های کاری دانشگاه آزاد اسلامی است، کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت داد، همه ی ما معلم هستیم در این مدت کوتا توانستیم عزت دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را حفظ کردیم.
وی در پایان برای حسین کرمانیان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این مراسم حسین کرمانیان سرپرست جدید اظهار کرد:
وی با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم به سمت کیفیت حرکت کنیم باید مدیریت درآمد داشته باشیم سعی می‌کنیم درآمدهای غیر شهریه‌ای را افزایش دهیم و بر اساس نیازهای بخش خصوصی به جلو حرکت کنیم.
کرمانیان خاطر نشان کرد: تقویت بنیه علمی و فرهنگی مهمترین دغدغه کاری ما است، به کمک استادان و کارکنان خدوم در جهت رفاه دانشجویان تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یاد گار حضرت امام خمینی (ره) و مهمترین دست آورد انقلاب اسلامی است .
به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم، حسین کرمانیان به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری معرفی و از زحمات حسین منصوریان سرخگریه تقدیر شد.

کد خبر: 1042538

وب گردی

وب گردی