فراخوان جشنواره پایان نامه‌های برتر دانشجویی در حوزه فقر

معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز پژوهش از پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی در حوزه‌ی فقر که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نگاشته شده‌اند، تقدیر می‌نماید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت ۲۵ آذر، روز پژوهش از پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی در حوزه‌ فقر که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و در دهه‌ ۱۳۹۰ نگاشته شده‌اند تجلیل می کند.

معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار فراخوانی عمومی از کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگانی که پایان‌نامه‌ آنها در حوزه‌ فقر و محورهای مرتبط است دعوت کرده تا با ارسال پایان‌نامه‌های خود به دبیرخانه جشنواره، علاوه بر شرکت در بخش رقابتی این جشنواره، به شناخت و تقویت اجتماع ملی پژوهشگران حوزه‌ فقر و تعامل میان حوزه‌ سیاستگذاری ـ اجرا و دانشگاه ـ پژوهش یاری رسانند.

محورهای موضوعی این جشنواره مفهوم‌شناسی فقر، سنجش فقر، فقر چندبعدی، فقر و نابرابری، علل بروز و تشدید فقر، آثار و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فقر، راهکارهای کاهش فقر و مبارزه با آن و محور آزاد شامل تمامی موضوعات مرتبط با فقر است.

همچنین دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که پایان‌نامه‌ خود را در حوزه‌های مرتبط تالیف کرده‌اند، تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ مهلت دارند آثار خود را به صورت الکترونیکی به آدرس thesis@mcls.gov.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042556

وب گردی

وب گردی