شهردار تهران تذکر گرفت/این بار برای فعال ترشدن معاونت برنامه ریزی

رئیس شورای شهر تهران به جلسه هم اندیشی صبح امروز شورا با شهردار اشاره کرد و گفت: در جلسه اعضا نسبت به فعال تر شدن معاونت برنامه ریزی شهرداری ، به حناچی تذکراتی دادند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز و پیش از آغاز صحن علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران گفت: شهردار تهران یک جلسه هم اندیشی دارند که هر دو هفته یکبار صورت میگیرد که دو ساعت به طول می انجامد.

وی افزود در جلسه امروز مواردی در خصوص‌ معاونت برنامه ریزی مطرح شد و گفتیم توقع این است که این معاونت فعال تر شود.

هاشمی ادامه داد: معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران باید اصلاحیه بودجه ۹۸ را ارایه می داد که این اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: همانطور که می دانید سقف بودجه از 19 هزار میلیارد تومان باید به سمت ۲۵ هزار میلیارد برود که این امر با ارائه اصلاحیه ممکن است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث بودجه ۹۹ هم در این جلسه مطرح شد که باید حداکثر تا ۱۵ دی لایحه بودجه ۹۹ داده شود تا روی موارد خط مشی های آن صحبت کنیم.

هاشمی گفت: باید از درون برنامه سوم توسعه شهر تهران یک برنامه دقیق عملیاتی و تحقق پذیر در بیاوریم که مورد توافق طرفین باشد.

وی افزود: در باقی جلسه هم برخی از اعضای شورای شهر تهران مواردی را به شهردار تهران گفتند که در رابطه با انتصابات هم حرفهایی زده شد و حتی گلایه های هم مطرح شد.

نتهای پیام/

کد خبر: 1042580

وب گردی

وب گردی