دانشجویان در جشنواره‌های دانشگاهی، آزمون و خطا را تجربه می‌کنند

عضو هئیت علمی دانشگاه هنر در نشست خبری چهاردمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان گفت:جشنواره‌های دانشگاهی موتور محرکه دنیای حرفه ای و غیر حرفه ای هستند، دانشجویان در این جشنواره ها باید آزمون و خطا را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فهیمه میرزاحسین در نشست خبری چهاردمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان که پیش از ظهر امروز در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار شد، گفت: جشنواره‌های دانشگاهی موتور محرکه دنیای حرفه ای و غیر حرفه ای هستند، دانشجویان در این جشنواره ها باید آزمون و خطا را تجربه کنند.
وی ادامه داد: تمامی افراد هم نسل دوم و سوم انقلاب اولین تجربیات و اشتباهات خود را در جشنواره دانشجویی انجام داده‌اند و قواعد کار را در این جشنواره‌ها کسب کردند.
عضو هئیت علمی دانشگاه هنر بیان کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی اهمیت زیادی دارد و جشنواره های دانشجویی به دانشجویان امکان اجرا درس‌های تئوری را می‌دهند.
وی افزود: جشنواره تئاتر دانشجویی عروسکی سابقه بسیاری دارد برای همین از مسئولان تقاضا داریم، برای برگزاری بهتر این جشنواره کمک کنند تا چرخ های جشنواره به خوبی بچرخد.
میرزاحسینی بیان کردند: پژوهش در دانشگاه بسیار اهمیت دارد، از این رو امیدواریم که در نهایت تجربیات این جشنواره به صورت مقاله مکتوب نیز در اختیار دانشجویان و دانشگاه‌هیان در بیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042618

وب گردی

وب گردی