رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد استان اردبیل معرفی شد

طی مراسمی در سالن دکتر عطامهر دانشکده فنی و مهندسی واحد اردبیل، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، اسحاق رسولی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان اردبیل که ظهر امروز در دانشگاه واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مدیران در دانشگاه باید از توان فکری بالایی برخوردار باشند و هر اندازه مسئولیت بیشتری داشته باشند به‌همان اندازه باید توانایی مدیریت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سنگین مدیران، انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها و چارت‌های اداری است و باید مدیران به پاک بودن و تناسب شغلی و کاردانی و محبوبیت و مقبولیت افراد همراه با سیاست‌های کلی دانشگاه در زمان معین توجه کنند.

رسولی ادامه داد: افراد منتخب باید ارزشی و انقلابی باشند و ولایتمداری جزء اصول اولیه انتخاب‌ها در نظر گرفته شود.

وی به اهمیت دبیرخانه هیأت امنای استانی اشاره و افزود: دبیرخانه نقش ارزیابی دارد و بین واحدها و سازمان پل ارتباطی است.

رسولی به بحث شبکه‌سازی به مفهوم هم‌افزایی بین واحدها تأکید کرد و افزود: در دانشگاه و واحدها باید فکرهای جدید وارد شود تا تحول بوجود آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به ایده‌ی جدید معاونت آموزشی واحد اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: انتخاب مدیر گروه‌های استانی می‌تواند در فعالیت‌های کارآفرین، پژوهشی و آموزشی تاثیرگذار باشد و باعث یکپارچگی و تقویت گروه‌ها شود.

وی یکپارچه‌سازی و هم‌افزایی بین واحدهای استان را از وظایف دبیرخانه هیأت امنای استان برشمرد و افزود: واحدها باید در جهت‌دادن صحیح به هیأت علمی و درگیر کردن منافع آنان و ارائه‌ی دورنمای روشن کوشا باشند و اساس کار، تبدیل‌شدن به دانشگاه مسئله‌گرا و کارآفرین است.

در این مراسم سیدسعید هاشمین به جای بهنام آزادی به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه هیأت امنای استان اردبیل معرفی شد.

کد خبر: 1042638

وب گردی

وب گردی