بوستان های تهران برای استفاده معلولان مناسب سازی می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر پیگیری روند پیشرفت مناسب سازی بوستان ها در سطح مناطق 22گانه برای استفاده معلولان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران که با حضور عطایی مدیر کل امور خدمات شهری، مدیران حوزه خدمات شهری و معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد، پس از ارائه گزارشاتی در خصوص بارش های اخیر و اقدامات این معاونت در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان گفت: نگهداشت سطح شهر تهران از کلیدی ترین وظایف حوزه خدمات شهری است که باید به نحو مطلوب در سطح نواحی و مناطق اجرایی شود.

یزدانی در ادامه با تاکید بر لزوم بازدیدهای میدانی مدیران از سطح منطقه و رفع سریع مشکلات و موارد احصاء شده، گفت: بازدیدهای سرزده از سطح منطقه و احصاء موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در تمامی مناطق در حال انجام است و این کار به شکل مستمر انجام و ارزیابی می شود.

وی با تاکید بر نگهداشت سطح مناطق و نیز چگونگی نگهداشت بوستان های سطح شهر تهران گفت: در همین راستا پیگیری روند پیشرفت مناسب سازی بوستان ها در سطح مناطق 22گانه برای استفاده معلولان باید با جدیت دنبال و در زمان مقرر به اتمام برسد.

یزدانی در ادامه به وضعیت نگهداشت بوستان های سطح شهر تهران پرداخت و گفت: معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه باید از سطح بوستان های سطح منطقه خود بازدید به عمل آورند و به موضوعاتی چون رسیدگی و نگهداشت سرویس های بهداشتی، مبلمان داخل بوستان ها، لزوم تامین روشنایی سطح بوستان ها، رسیدگی به آب نماها و نظافت داخل بوستان ها و... به شکل ویژه ای پرداخته شود.

همچنین در این جلسه مهندس یزدانی بر موضوعاتی چون آمادگی صدرصدی برای برف روبی ها همزمان با آغاز فصل بارش نزولات آسمانی، انجام لایروبی های مستمر در سطح مناطق 22گانه، رسیدگی به اسکان های کارگری، هوشمندسازی چاه ها ،رسیدگی و رفع سریع سد معبر ساختمانی در سطح نواحی و مناطق، چگونگی جمع آوری پسماندهای حجیم (ضایعات چوب و سرشاخه، لاستیک، شیشه و... تاکید کرد.

در این جلسه گزارشاتی در خصوص بارش های اخیر و اقدامات صورت گرفته، ارائه آماری از درخواست های شهروندان در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در مهر و نیمه نخست آبان ماه سال 98، گزارشی از روند احداث پد بالگرد در برخی از مناطق، گزارشی در خصوص آسیب شناسی و ارزیابی نگهداشت سرویس های بهداشتی شهری و پارکی در مهر ماه 98 و... ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042653

وب گردی

وب گردی