راز جدید نیروی دریایی ژاپن

صنایع تولیدکننده زیردریایی «میتسوبیشی» در ژوئن سال 2019 ، میزبان یک نمایش بود که برنامه هایی را برای زیر دریایی نسل بعدی ژاپن با نام 29SS یا "زیر دریایی جدید 3000 (متری) " نشان داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اسناد جدید نظامی نشان می دهند که 29SS ، زیردریایی جدید نیروی دریایی ژاپن، بین سال های 2025-2028 شروع به کار کرده و برای ورود به خدمت، در سال 2031 آماده خواهد شد. تخمین زده می شود که این کشتی جنگی 76 میلیارد ین (710 میلیون دلار) هزینه داشته باشد و به احتمال زیاد در درجه اول برای اهداف آزمایشی و اهداف توسعه خدمت کند.

نیروی دفاع دریایی ژاپن (JMSDF) در نظر دارد ناوگان زیر دریایی خود را به بیست و دو فروند زیر دریایی عملیاتی دیزلی و AIP ، به علاوه یک آزمایش و دو زیردریایی آموزشی مجهز سازد. این افزایش به احتمال زیاد به منظور متعادل کردن ناوگان دریایی چین در حدود هفتاد زیردریایی از جمله چندین حمله انرژی هسته ای و زیر دریایی موشک بالستیک است.

برای فعال کردن این گسترش، بودجه دفاعی 2019 ژاپن شامل بودجه برای به روزرسانی و افزایش عمر خدمات هفت زیردریایی دیزلی برقی قدیمی Oyashio است که در دهه 1990 وارد خدمت شدند.

در همین حال، صنایع سنگین کاوازاکی در حال حاضر در حال تکمیل یک زیردریایی کلاس دوازدهم با وزن 2900 تن است که سه مورد دیگر توسط KHI و MHI ساخته شده است. پرواز نهایی برخلاف قایق های Soryu قبلی، سیستم پیشرانش مستقل هوا را برای باتری های لیتیوم یونی با ماندگاری طولانی مدت (LIBs) تغییر داده است. یک سازگاری در مقیاس بزرگتر از باتری های سبک و پر فشار با چگالی بالا که در تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042655

وب گردی

وب گردی