تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد پتانسیل خوبی برای بازیکن‌سازی و شگفتی دارد/ شناسایی استعدادهای نهفته با استعدادیابی در مدارس سما

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: در هفته اول به جایگاهی که باید می رسیدیم دست یافتیم و با در نظر گرفتن اوضاع مالی و بودجه تیم باید از تیمم اظهار رضایت کنم.

مهران احدی سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به نتایج دور نخست مسابقات لیگ تنیس روی میز گفت: در 3 دیدار دور نخست، یک برد و 2 تساوی کسب کردیم. البته امیدوار بودم حداقل دو پیروزی کسب کنیم اما همین که با جوان ها در مسابقات شرکت کردیم و شکست نخوردیم برای دور نخست کافی است. امسال از بازیکنان ملی پوش بهره نمی گیریم و تیم ما از نظر کیفیت فنی و سطح تجربه به نسبت سال گذشته در وضعیت متفاوتی قرار دارد.

احدی در ادامه به وضعیت تیم اشاره کرد و گفت: سال قبل انتظار از تیم ما سومی بود ولی دوم شدیم. اینها نشان می دهد که این تیم پتانسیل لازم را برای بازیکن سازی و خلق شگفتی دارد. در هر حال وقتی با بازیکن جوان کار می کنید باید بهای جوانی اش را بپردازید مخصوصا وقتی بودجه تیم شما نسبت به فصل قبل کاهش می یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون بر این باورم که ورزشی مثل تنیس روی میز در دنیا بسیار جایگاه بالاتری دارد. در ایران قدر چنین رشته جذاب و ارزانی را نمی دانند. ما در دانشگاه آزاد می کوشیم تا با استعدادیابی در مدارس سما و برگزاری مسابقات دانشجویی در واحدها، استعدادهای نهفته را شناسایی کنیم. در فدراسیون هم طرح های مشابهی در دست اقدام هست. به هر حال تنیس رشته پیچیده یا گرانقیمتی نیست و با یک سرمایه گذاری مناسب می شود مدال آوری این رشته درسطح جهانی را افزایش داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042659

وب گردی

وب گردی