رکوردزنی واحد خوراسگان در درآمدزایی از اماکن ورزشی/ پیست کارتینگ واحد شهرضا به‌زودی احداث می‌شود

مدیرکل تربیت بدنی واحد اصفهان با ارائه توضیحاتی به چگونگی رکوردزنی این واحد بین واحدهای کشور در بحث درآمدزایی از امکانات ورزشی پرداخت.

رسول نظری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به کسب بیشترین میزان درآمدزایی بین دانشگاه‌های کشور توسط واحد اصفهان در امر درآمدزایی از اماکن ورزشی گفت: طبق گزارش اعلام شده از مرکز اصفهان بیشترین میزان درآمدزایی بین استان های کشور را از آن خود کرده است که درآمدزایی را در چهار محور جمع بندی کردیم. یکی بحث اجاره سالن‌های همایش و ورزشی به نهادها برای سخنرانی ها بود. به عنوان مثال دو سمینار را برای فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال اصفهان برگزار کردیم.

وی افزود: دومین راهکار ما برگزاری مسابقات ورزشی برای سایر نهادها و ارگان‌ها است. بسیاری از نهادهای ورزشی در اصفهان برای برگزاری مسابقات ورزشی خود به ما مراجعه می کنند. راهکار سوم ما برای درآمدزایی مدارس تخصصی ورزش است که در رشته های مختلف توسط کادر ورزشی مجرب و تحصیل کرده خودمان برگزار می شد. این مدارس تخصصی ورزشی مورد استقبال مردم عادی هم قرار گرفته است و آنها نیز در کنار خانواده دانشگاه آزاداسلامی از این مدارس تخصصی استفاده می کنند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد اصفهان در ادامه تصریح کرد: واحد شهررضا مجموعه آبی بسیار خوبی دارد و درآمدزایی بسیار کلانی هم در امکانات ورزشی این واحد صورت گرفت که روبه افزایش است؛ چرا که قرار است مجموعه استخر دوم آن هم راه اندازی شود و یک زمین کارتینگ نیز افتتاح خواهد شد. با توجه به اینکه یک پارک کودک هم در این مکان وجود دارد، حکم یک مجموعه خانوادگی را دارد که کل اعضای یک خانواده می‌توانند هم‌زمان از اماکن ورزشی مختلف استفاده کنند. درآمدزایی صورت گرفته در این واحد به تنهایی نزدیک به یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود و پیش بینی می شود که بعد از افتتاح فاز دوم به یک و نیم میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

نظری در ادامه به واحد نجف آباد اشاره کرد و گفت: در این مجموعه نیز فعالیت های ورزشی بسیار مطلوبی صورت می گیرد که جزو درآمد واحد به حساب نمی آید؛ چرا که واحد مستقلی است. با این همه همکاران ما در آن واحد به خوبی از امکانات ورزشی مجموعه بهره‌برداری می‌کنند.

مدیر تربیت بدنی واحد اصفهان با اشاره به اماکن ورزشی واحد خود گفت: واحد ما زمین چمن، سالن های ورزشی مطلوب و دو زمین تنیس بسیار مطلوب دارد. البته اولویت در دانشگاه آزاد با آموزش است. ما هزار و سیصد دانشجوی تربیت بدنی داریم و وظیفه ما ارائه خدمات آموزشی است. با این همه برای چهارماه تعطیلی بین ترم ها برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم از اماکن ورزشی خود به خوبی استفاده کنیم و درآمدزایی داشته باشیم.

نظری در ادامه به فعالیت های ورزشی همگانی در دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: ما اخیرا دو اعزام به قاثمشهر و یزد داشتیم و هفته آینده نیز تیم تنیس روی میز واحد خوراسگان به دزفول اعزام خواهد شد. در ورزش دانشگاهی نیز در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال سه نفره و شنا تیم های ورزشی فعالی داریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042661

وب گردی

وب گردی