بازدید هیئت لبنانی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

صبح امروز هیئتی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه ملی لبنان با هدف برقراری همکاری های مشترک علمی و پژوهشی و تقویت رشته های علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز هیاتی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه ملی لبنان و اعضای هیات امنای جمعیت آزاد اسلامی (واحد لبنان) با هدف برقراری همکاری های مشترک علمی و پژوهشی و تقویت رشته های علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کردند.

در این بازدید که از دانشکده داروسازی و علوم دارویی آغاز شد، زهرا جعفری آذر، رئیس این دانشکده ضمن خیر مقدم به میهمانان و هیات همراه به معرفی فعالیت‌ها، ظرفیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای دانشکده پرداخت و گزارشی در خصوص تاریخچه تشکیل دانشکده، رشته های موجود، مقاطع تحصیلی و وضعیت آموزشی برای میهمانان ارائه داد.

سپس با حضور هیات لبنانی در دانشکده علوم پزشکی، شبنم موثقی، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیز توضیحاتی در خصوص این دانشکده به بازدیدکنندگان ارائه داد.

در ادامه هیات بازدید کننده ضمن طرح سوالاتی در خصوص برنامه های آموزشی دانشکده تمایل خود را جهت برقراری همکاری های مشترک علمی و پژوهشی ابراز داشتند.

در پایان از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های دانشکده داروسازی و علوم دارویی و علوم پزشکی بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، حسین صفی الدین، مصطفی زین، علی زعیتر، علی الحاج حسن و حسین شیخ الاسلام اعضای تشکیل دهنده این هیات بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042663

وب گردی

وب گردی