بازدید آقامیری  از دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکزی در جلسه ای با مدیران دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، با اشاره به اهمیت نقش گروه های آموزشی و دانشکده دستور داد طرح های مدار و هم‌افزایی و تمرکز در سیاست گذاری رشته های ارتباطات و مدیریت رسانه اجرایی شود.

آقا میری افزود: این طرح ها اخیرا به پیشنهاد دانشکده علوم‌ارتباطات و مطالعات‌رسانه برای مهارت‌افزایی دانشگاه و دانش‌افزایی‌رسانه‌ها و هم‌چنین استفاده حداکثری از ظرفیت های گروههای آموزشی ارتباطات و مدیدیت رسانه استان تهران تصویب شده است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد استان تهران، با اجرای طرح‌مدار، گروه‌های مرتبط با ارتباطات و همچنین رسانه‌های دانشگاه از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده می‌کنند؛ دانشجویان مباحث‌نظری کلاس‌های آموزشی مثل پوشش‌خبری، اصول‌روزنامه‌نگاری را با حضور در رسانه‌های دانشگاه و در محیط واقعی فرامی‌گیرند و از تجربیات همکاران رسانه‌ای استفاده خواهند کرد و در مقابل خبرنگاران این‌رسانه‌ها هم‌از توان و اندوخته‌های‌تجربی استادان بهره مند می شوند.

نیازی معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز نیز در این نشست با تاکید بر ایجاد و تقویت نشریات تخصصی ارتباطات گفت برای حل مشکل رساله های دکتری با نظر روسای دانشکده ها ،ظرفیت استادان راهنما و مشاور فعال افزایش داده می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042664

وب گردی

وب گردی