قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات به زلزله زدگان در شهرستان میانه مستقر شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیات نحوه خدمات رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد مستقر در شهرستان میانه به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در ساعات اولیه وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تبریز اقدام به ارائه خدمات به زلزله زدگان کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات به زلزله زدگان در شهرستان میانه مستقر شد، گفت: عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس قرارگاه فرعی دانشگاه در حال فعالیت در منطقه است.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این قرارگاه فرعی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب گروه های امدادی در حال خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده به خصوص روستاهای بیشتر آسیب دیده شهرستان میانه هستند.

وی با اشاره به بازدید خود از روستاهای ورنکش، حلمسی، اشنار، گاوینه رود و برزلیق، گفت: قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان در حال امداد رسانی به مردم این روستاها است و با توجه به سرمای هوا، مردم این مناطق زلزله زده به وسایل گرما زا نیاز بیشتری دارند. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای ارسال اقلام خود به مناطق زلزله زده می توانند با قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی درشهرستان میانه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

صالحی آرا با بیان اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی با ورود به موقعیت هایی مانند وقوع زلزله، روحیه جهادی را در مجموعه دانشگاه پرورش داده است، گفت:خوشبختانه جوانان دانشجوی ما در این موقعیت ها خوش درخشیده و ثابت کرده اند در صورت سپردن امور به جوانان بهترین کار به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042686

وب گردی

وب گردی