درخشش استادان و دانشجویان واحد کرج در مسابقات سراسری قرآن و عترت

استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی واحد شهر قدس و علوم تحقیقات تهران و با حضور بیش از 500 شرکت کننده برگزار شد؛ در رشته قرائت به روش تحقیق، رضوان جلالی فر و در رشته حفظ کل قرآن کریم، مائده جعفری از استادان واحد کرج موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

همچنین در رشته حفظ کل قران کریم، حسن چاقمی و در رشته قرائت به روش ترتیل، جواد ملازاده از استادان واحد کرج رتبه دوم کشور را از آن خود کردند و مریم سادات صدر نیز در رشته قرائت به روش ترتیل در بخش اساتید رتبه سوم این مسابقات را برای واحد کرج کسب کرد.

در بخش دانشجویی نیز مریم فتحی زاده در روش قرائت به روش تحقیق رتبه دوم کشور را بدست آورد.

در پایان این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، طی مراسمی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات در بخش دانشجویی به مسابقات ملی راه یافته و آذرماه امسال در واحد شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042715

وب گردی

وب گردی