۳ گروه برتر دانش‌آموزی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک شرکت می‌کنند

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: 3 گروه برتر جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی کشور در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور خواهند یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی رمضانی درباره بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: در سال تحصیلی جاری نیز همانند سال گذشته با هماهنگی انجام شده بین اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ۳ گروه برتر جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی کشور به جشنواره همدان نیز راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان از گروه‌های نمایشی دبیرستان آیت‌الله صدر شهر بندرعباس استان هرمزگان، هنرستان ماندگار ایرانشهر ناحیه یک استان یزد و دبیرستان نمونه دولتی شهید فهمیده استان قم در این جشنواره حضور یافته‌اند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: همچنین در این جشنواره ۳ دانش‌آموز نقال برتر جشنواره دانش‌آموزی نیز حضور یافته و به اجرای برنامه می‌پردازند.

رمضانی افزود: در حاشیه برگزاری جشنواره همدان ۳۲ نفر از مربیان فعال تئاتر دانش‌آموزی کشور (از هر استان یک نماینده) نیز حضور یافته‌اند که ضمن حضور در کارگاه‌های آموزشی با تشکیل جلسات تخصصی درباره وضعیت تئاتر دانش‌آموزی، چالش‌ها و راه‌های ارتقای این برنامه در سطح مدارس بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تا 21 آبان در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042716

وب گردی

وب گردی