رئیسی: هیچ کارخانه‌ای دولتی یا خصوصی نباید تعطیل شود

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از دیدار اعضا کمیسیون متبوعش با رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: «رئیسی» تاکید کرد، حتماً پیگیری می‌کنیم تا هیچ کارخانه‌ای دولتی یا خصوصی تعطیل نشود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از جلسه مشترک فراکسیون حمایت از تولید ملی با آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نظرات خود را اعلام کردند، اعضای کمیسیون از مبارزه قوه قضائیه با فساد و مواضع آقای رئیسی در حمایت از تولید تقدیر کردند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه معتقد بود که واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود از این رو تاکید کرد که حتماً پیگیری می‌کنیم تا هیچ کارخانه دولتی یا خصوصی تعطیل نشود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه نمایندگان معتقد بودند امنیت و سرمایه‌گذاری، لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اعلام کردند افرادی که پرونده‌های فساد اقتصادی‌شان مطرح و محکوم شده‌اند نباید واحدهای تولیدی‌شان تعطیل و کارگرانشان بیکار شوند. حجت الاسلام رئیسی نیز بر این نکته تأکید داشت و در همان جلسه، چند مورد مطرح شد که او پیگیری کرد.

فولادگر گفت: مقرر شد این موارد از طریق معاون پارلمانی رئیس قوه قضائیه و سخنگوی قوه قضائیه پیگیری شود که اگر شرکتی به دلیل دستگیری مالکش و یا برخی مشکلات تولید، در حال تعطیلی است، موردی و مصداقی به قوه قضائیه اعلام شود تا قوه قضائیه پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد موضوعات و مشکلات تولید که مرتبط با قوه قضائیه است، به صورت موردی با سخنگوی قوه قضائیه و معاون پارلمانی رئیس قوه قضائیه در میان گذاشته شود تا از این طریق پیگیری‌های لازم صورت گیرد. انشاءالله رابطه تنگاتنگی بین کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و دستگاه قضایی جهت حمایت از تولید ایجاد خواهد شد.

مهر

کد خبر: 1042753

وب گردی

وب گردی